طرحی جدید برای تبلیغات بنری خود انتخاب کنید

شرکت اینترنتی

تجارت اینترنتی انواع گوناگونی دارد که دراین مقاله به شما آموزش میدهیم که چطور شرکت های اینترنتی موفق و کمپین های معروف با استفاده از این تکنیک ها توانسته اند تجارت اینترنتی موفقی داشته باشند. چرا ما جز این افراد نباشیم. پس همین حالا دست به کار شوید

روش‌های گوناگونی برای بازاریابی اینترنتی وجود دارد که یکی از بهترین آنها تبلیغات بنری میباشد که مناسب برای بسیاری از کسب و کار‌ها میباشد. در تبلیغات بنری روش‌های گوناگونی برای پرداخت هزینه‌ها وجود دارد.


پرداخت کلیکی

پرداخت کلیکی یکی از انواع پرداخت‌ها در شرکت‌های اینترنتی میباشد که تنها با زدن یک کلیک صورت میگیرد.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی

در این مقاله شما را با یکی از ایده‌های تبلیغاتی آشنا میکنیم، که کمپانی m3 برای کالای خود که چسب اسکاچ هست این طراحی را اجرا کرده است. در این کمپین تبلیغات اینترنتی به دو شکل پرداخت هزینه‌ها انجام خواهد شد، یکی به روش پرداخت کلیکی و روش دوم پرداخت ثابت میباشد. اکنون در ادامه این مقاله به بررسی آنها میپردازیم، پس بنابراین تبلیغات کلیک موفق یکی از راه‌های رسیدن به هدف میباشد که میتواند به ما کمک بسیار زیادی بکند.


چالش

M3  که یک کمپانی مطرح در ارتباط با تولید چسب میباشد، به این نتیجه رسید که برندش را بیش از سابق در معرض دید مخاطبین قرار دهد و بدین منظور نیاز به تصمیم گیری استراتژیک مطلوبی برای کمپین تبلیغاتی خود داشت که با روشی متفاوت برند خود را در سراسر جهان به نمایش بگذارد، به همین دلیل تغییرات مورد نظر را به صورت شعار قرار داد و با استفاده از تبلیغات اینترنتی تصمیم گرفت که اثر بخشی ایده جدیدش را بسنجد.


روش

M3 با استفاده از شعار “با اسکاچ دست به کار شوید” سعی داشت شعار تازه تری را بر روی برندش مورد آزمایش قرار دهد و تصمیم جدیدی که برای کمپین خود در نظر گرفت قلکی بود که شکل خوک داشت، که این در فرهنگ عامیانه خیلی معروف است.

شرکت اینترنتی

شرکت اینترنتی

در محتوای متنی که در بنرهای تولید شده توسط این کمپین وجود دارد، روی نکاتی که نقطه قوت به محصولات اسکاچ میدهد، متمرکز شده است، و میتوان گفت که در واقع کالاهای تولید شده توسط این برند اغلب جوابگوی نیاز‌های افراد قرار گرفته است.

تبلیغات بنری که در این کمپین وجود دارد پرداخت بصورت کلیکی انجام شده که به مرحله اجرا رسیده بود و با استفاده از این نوع پرداخت توانست پنجاه هزار پوند درآمد به دست آورد، که یکی از موفق ترین کمپین‌های اسکاچ شناخته شد که برروی فروشی که توسط این برند انجام شده 15% سهم داشته است.

نوع اجرا نیز یکی از عواملی است که میتواند بر روی برند اثر گذار باشد، همچنین دادن ایده‌های جدید در ارتباط با شعار‌هایی مناسب که روی بیننده اثر گذار باشد.


نتیجه گیری

با معرفی این کمپین تبلیغاتی ما در این مقاله به شما یادآوری کردیم که میتوانید به راحتی با استفاده از روش‌های کم هزینه فروش محصولات خود را دو چندان کنید، کافیست در کار خود یک مقدار ابتکار عمل به خرج داده و پشتکار بالایی داشته باشید، هیچگاه فکر نکنید که محصولات شما در میان دیگر محصولات به فروش نمیرسد، یا انقدر دست زیاد شده که شما نمیتوانید خود را نمایش دهید، نه اصلا این طور نیست!!!

شما میتوانید با نوشتن شعار‌های جذاب و متفاوت با دیگر شرکت‌ها، به راحتی محصولات خود را به افراد مختلف معرفی کنید، اگر برند شما شناخته شود به نتیجه مطلوب خواهید رسید، بنابراین در هر شغلی که دارید، در هر صنفی که هستید امیدتان را از دست ندهید، طرح و ایده جدید مربوط به خودتان را در تبلیغات اینترنتی انجام دهید و مطمئن باشید که با نوآوری از طریق تبلیغات اینترنتی میتوانید در بازار موفقیت روزانه داشته باشید.

مدرسه آی تی به شما کمک میکند تا با استفاده از شیوه‌های جدید در زمینه تجارت الکترونیک با استفاده از تبلیغات اینترنتی پیش به سوی هدفتان بروید.

 

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

13 دیدگاه

شما چه فکر می کنید؟