۳ نکته مهم در تبلیغات کلیکی

شرکت اینترنتی

فضای مجازی قابلیت های زیادی دارد که ما در این مقاله ۳ نکته مهم در تبلیغات کلیکی را که تا به حال نشنیده بودید بازگو کردید، با کلیک بر روی این مقاله به مطالعه این 3 نکته در فضای مجازی بپردازید، با ما همراه باشید.

همانطور که در مقالات گذشته گفته بودیم یکی از موثرترین روش‌های بازاریابی اینترنتی، تبلیغات کلیکی میباشد، که نتیجه آن کسب درآمد است. تبلیغات کلیکی برای هر نوع تجارتی مفید میباشد و میتوان از طریق تبلیغات کلیکی چه در تجارت‌های کوچک و نوپا و چه در تجارت‌های بزرگ از طریق آن به درآمد دلخواه دست پیدا کرد. در ادامه این مقاله به بررسی 3 کلید اصلی که تا به حال در مورد تبلیغات کلیکی نشنیده بودید خواهیم پرداخت:


نرخ تبدیل (Conversion Rate)

نرخ تبدیل (Conversion Rate) در طول کمپین هدفگیری مجدد     (Retargeting)  افزایش پیدا میکند:

هدفگیری دوباره یکی از روش‌هایی است که باعث میشود که افرادی که در گذشته در دنیای آنلاین و اینترنت به کالا و سرویس‌های شما جذب شده اند را مجددا به سایت خودتان بازگردانید.

زمانی که از این روش بازاریابی استفاده میکنیم به صورت کاملا واضح خواهیم دید که CTR بر اثر مرور زمان کاهش یافته است و ممکن است این مورد برای شخص آگهی دهنده دیدگاه منفی به وجود آورد.

اما ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که در همان موقع نرخ تبدیل با افزایش روبه رو بوده است که معمولا همیشه روندی صعودی داشته است.


رابطه بین آگهی دهنده و بیننده تبلیغ

در فضای مجازی حدودا 52 در صد از اشخاصی که بر روی یک بنر تبلیغاتی در اینترنت و فضای مجازی کلیک میکنند، معمولا با شخص آگهی دهنده آن تبلیغات تماس خواهند گرفت.

پس به همین سبب شاید بهتر باشد در صورت امکان حتما شماره تلفن محل تجارت خودتان رو بر روی بنر‌های تبلیغاتی قراردهید، حال بعضی از افراد به دلایل متعددی به این کار علاقه ای ندارند و بیشتر دوست دارند که برای تجارتشان از طریق ایمیل با مشتریان خود در ارتباط باشند، پس اینگونه افراد نیز حتما باید برای تجارت موفق خویش از ایمیل در بنر‌های تبلیغاتیشان استفاده کنند.


فضای مجازی

فضای مجازی دنیای بسیار بزرگی است که دارای امکانات بسیار زیاد و سودمند میباشد که هر شخص میتواند به راحتی از این امکانات استفاده کرده و تجارت خویش را به راحتی توسعه بخشد.

فرض کنید یک کافی شاپ در یک منطقه ای در یک خیابان تاسیس کردید، طبیعتا شما را فقط افرادی که از آن محدوده رد میشوند خواهند دید، پس بنابراین بهتر است که با راه اندازی یک سایت اینترنتی در فضای مجازی به راحتی خود را به دیگران حتی خارج از محل وشهر زندگیتان معرفی کنید، با این حال نه تنها خیلی از افرادی که در اینترنت هستند شما را میبینند بلکه حتی میتوانند به خرید اینترنتی از همان سایت کالای شما را خریداری کنند، پس بنابراین بهتر است که در فضای مجازی نیز فعالیت داشته باشید.

فعالیت در فضای مجازی به شما این امکان را میدهد که در همان جایی که هستید بدون انجام هیچ کاری فروشتان را دو برابر کنید تا اطلاعات شما در اختیار مخاطبان هدفتان قرار بگیرد.


هدفمندیهای کمپین شما به نفع شما خواهند بود

در برخی از نمونه‌ها بارها دیدیم که هدفمندی‌ها به چه اندازه روی پیشرفت و موفقیت شما در یک کمپین تبلیغاتی نتیجه بخش خواهند بود و نتیجه آنها معمولا مثبت است.

حتی در بعضی از موارد بوده که یک کمپین تبلیغاتی بدون هیچ هدفی مشخص کار خویش را آغاز کرده و نتیجه ای که در بر داشته معمولا اثر منفی آن بوده است و پس از فعال سازی هدفمندیها بازخورد همان کمپین که در گذشته با شکست مواجه بوده است، به صورت کلی تغییر کرده و باعث شده که یک کمپین موفق به دست بیاید. پس فراموش نکنید که داشتن هدف در راه اندازی تجارت و یا کمپین‌های تبلیغاتی نکته بسیار مهمی‌است که باید به آن توجه داشت.

اگر شما نیز با چنین مسئله ای مواجه شده اید که در تبلیغات کلیکی یا کمپین تبلیغاتی این اشتباه پیش آمده است میتوانید تجربیاتتان را در اختیار مدرسه آی تی و دیگر دوستانتان قرار دهید.

فضای مجازی

فضای مجازی


آیتم شماره تلفن با قابلیت تپ

همانطور که در جریان هستید تبلیغات موبایل وب به سرعت در حال رشد و پیشرفت میباشد، تجارت‌هایی که کسب و کاری را راه اندازی کردند تصمیم گرفتند که از موقعیت‌های خوب و مناسبی که موبایل‌ها برای بازاریابی از آنها بهره مند میشوند استفاده کنند که بدین منظور میتوانند شماره تماس شرکت یا فروشگاه خود را طوری در صفحه فرود قرار دهند که کاربر با تپ روی آن به صورت آنی و مستقیم تماس را حاصل نماید.


امکانات فضای مجازی

فضای مجازی و اینترنت امکانات زیادی را برای ما فراهم کرده است که به راحتی بتوانیم در آن تجارت خویش را ادامه دهیم و همچنین اینکه بتوانیم به راحتی تبلیغات کار خود را در دنیای اینترنت انجام داده و تجارت و کالاهای خود را به راحتی در معرض دید افراد قرار دهید، حال این تبلیغات میتواند تبلیغات آنلاین، تبلیغات آفلاین، تبلیغات کلیکی و … باشد.

در این زمینه با مدرسه آی تی همراه باشید و تجربیات خود را در اختیار ما و دیگر دوستان خود قرار دهید.

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

4 دیدگاه

  • همان طور که در این مقاله گفته بودید و تجربیات خودم فضای مجازی یکی از بهترین فضاهایی است که میتونیم به راحتی در اون تبلیغات آنلاین خودمون رو شروع کنیم

  • با سلام و تشکر از شما عزیزان این سه نکته رو من تو کارم استفاده کردم و نتیجه مثبتی گرفتم ممنون از شما

  • فضای مجازی خیلی میتونه کمک بزرگی به ما تو زمینه تبلیغات بکنه واقعا من تجربشو داشتم

شما چه فکر می کنید؟