بازاریابی از طریق ایمیل

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی از طریق ایمیل روشی مطمئن و نتیجه بخش در میان شاخه های مختلف بازاریابی میباشد، در این مقاله به 2 نکته مهم بازاریابی از طریق ایمیل اشاره کرده ایم که توسط این موارد میتوانیم بهترین فروش را در شبکه گسترده اینترنت داشته باشیم.


بازاریابی از طریق ایمیل ، ارسال ایمیل مناسب برای فروش بیشتر

چگونگی نوع نوشتن پست الکترونیکی (ایمیل) برای جذب مشتری و فروش به مهارت خاصی نیاز دارد، داشتن هدف و انگیزه برای ارسال پیام مطلوب و

نتیجه بخش در خصوص فروش و انجام عملیات خرید به همراه راهنمایی صحیح کاربر کار چندان آسانی نمیباشد.

افرادی که وظیفه ی فروش و بازاریابی توسط ایمیل را دارند، باید با دقت فراوان روی مواردی تمرکز فراوان داشته باشند.

 

بازاریابی از طریق ایمیل

بازاریابی از طریق ایمیل


زمان ارسال مناسب ایمیل

باید به این مطلب توجه کنید که زمان و ساعتی که ایمیلتان را ارسال میکنید، در زمان مناسبی باشد که مخاطب آن را حذف نکند که به لیست

دیگرایمیل‌های حذف شده بپیوندد.

حال باید به این نکته برسیم که تنها با تست کردن زمان مطلوب ایمیل به دست می‌آید و به طور حتمی‌نمیتوان مشخص کرد که چه زمانی مناسب

میباشد.

با تحقیقات به عمل آمده در نتایج ایمیل‌ها به این نتیجه رسیده اند که ایمیل‌هایی که عنوان آنها بالای 10 واژه باشد، جلب توجه بیشتری خواهند کرد،

و نتایج آماری که در بین مخاطبین به دست آمده این است که 46% افراد نسبت به این ایمیل‌ها واکنش نشان داده اند، و بقیه آمار به اندازه 26%

عنوان آن ایمیل‌ها متشکل از 6 واژه و کم تر از آن بوده است.

بنابراین ایمیلی موفق میباشد که تعداد واژه‌های آن بالای 10 تا باشد،

همچنین تحقیقات در جامعه آماری نشان داده که 40% ایمیل‌هایی که نتیجه بخش بوده اند بیش از 500 واژه داشته اند.

کلیه نتایج به دست آمده توسط ایمپلیست بوده که هر شخصی قادر میباشد که اینگونه تست‌هایی را تهیه کند و نتیجه و برخورد کاربران خود را مورد

بررسی قرار دهد.

بنابراین میتوانیم از نظر محتوای ایمیل و زمان ارسال آن در ارتباط با ایمیل‌های خود تست گرفته و آنها را تجزیه تحلیل کنیم و تصمیم گیری نهایی را در

مورد آن انجام دهیم، در نتیجه با ارسال یک ایمیل مناسب میتوانیم از دیدگاه فروش تاثیر گذار باشیم و به هدف نهایی که فروش است دست پیدا کنیم.

 

 


نتیجه گیری

با ارسال ایمیل مناسب در زمان مناسب و محتوای تاثیر گذار میتوانیم روز به روز به لیست افراد مخاطب خود افزوده و فروش خود را بیشتر کنیم، با این

کار افراد زیادی را به سمت خود جذب کرده ایم و این در پیشرفت هدف ما نقش بسزایی خواهد داشت.

 

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

14 دیدگاه

شما چه فکر می کنید؟