چگونه در اینترنت یک برند پول ساز خلق کنیم؟

تجارت الکترونیک

ایجاد یک برند مناسب و حفظ آن برند در سایت نیازمند قواعد خاصی است که تا به حال درهیچ مقاله ای نخوانده اید پس با کلیک روی این مقاله این فرصت را برای بهبود سایتتان به خود بدهید .

به راحتی برای وب سایت تجاری تان، برند بسازید

ایجاد برند مناسب برای تجارتتان مورد توجه بسیاری از افراد میباشد که با دنیای دیجیتال آشنایی خواهند داشت. آیا تا حالا از سایتی بازدید کرده اید که شما را به زمان dail up  اینترنت، جست و جو‌های اینترنتی ALTA VISTA و مسنجر ALO ببرد؟ در اینصورت از طراحی‌های گرافیکی که بصورت قدیمی‌بوده و‌هایپرلینک‌هایی که دیگر مورد استفاده نمیباشد و سرعت بارگذاری صفحات متعجب خواهید شد. اگر با دید بازتری نگاه کنید متوجه خواهید شد که شما ساختار کارت خرید و منوهایی که به سبک قدیمی‌طراحی شده اند که در جای دیگری به چشم نمیخورد، فرم تماس طولانی یافت کنید که نیازمند اطلاعات زیادی خواهد بود. حال متوجه خواهید شد که درکتان نسبت به دنیای دیجیتال تغییر کرده است، با دیدگاه منفی در ارتباط با سایت‌ها ، شرکت و برند و سرویس‌ها کیفیت آنها میرسید، مسلم است که این تجربه به سختی از ذهن شما خواهد رفت در 90% هم طبیعتا آن سایت را مجدد باز نخواهید کرد، این اتفاق باعث میشود که در بعضی مواقع شما در ارتباط با سایتی که بازدید کرده اید و مورد نظرتان نبوده با دیگر دوستانتان صحبت کنید و این افراد نیز صحبت‌های گفته شده از شما را با چند نفر دیگر درمیان بگذارند، نکته ای که مهم است این است که کلیه این مسائل به آموزشهای طراحی سایت بستگی خواهد داشت، که آیا در آن مدت آن سبک طراحی مد بوده یا خیر؟ هم اکنون آموزش طراحی سایت رونق فراوانی دارد و دنیای دیجیتال را متحول کرده است، همچنین شما دوست عزیز میتوانید با شرکت در کلاس‌های طراحی سایت  مدرسه آی تی با ما همراه باشید.

ایجاد برند مناسب

ایجاد برند مناسب

سوالی دلهره انگیز در تجارت وجود دارد که آن را بررسی خواهیم کرد: هنگامی‌که کاربران سایت فروشگاهی شما را ملاحضه میکنند  آیا این احساس را خواهند داشت؟ کافیست بر این باور باشید که چه توانایی‌هایی برای افزایش بیشتر درآمد در تجارت میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد. در بیشتر اوقات، خود شرکتها نیز از زیان‌هایی که یک سایت قدیمی‌و منسوخ شده دارد اطلاع لازم را ندارند. حال به این نتیجه رسیده ایم که قطع ارتباط میان برداشت کاربر از سایت و درک آن از سایت طبیعتا نقش مهم و اساسی را در نظر سنجی‌ها ایفا میکند و یکی از این نتیجه گیری‌ها Bounce Rate میباشد. برداشت یک کاربر از سایت به موارد مختلفی از جمله عوامل بصری یک برند بستگی دارد، همچنین گاهی اوقات بعضی از سایت‌ها اصلا پیام رسان خوبی به مخاطب نیستند و پیام اصلی برند را نشان نمیدهند، که این مسئله باعث میشود که کاربران سایت با مشکلاتی رو به رو شوند و همین عوامل کوچک هستند که پدید آورنده تفاوت‌های بزرگ به حساب می‌آیند. طبق گزارشات مشاوره‌های آنلاین به این نتیجه رسیده ایم که 40% از کاربران در صورتی که سایت بیشتر از زمان 3 ثانیه برای بارگذاری طول بکشد صفحه سایت را خواهند بست، و این یکی از مهمترین نکاتی است که در بحث طراحی سایت باید به آن توجه بسیاری داشته باشید هر چه زمان بارگذاری صفحات بیشتر باشد، مشتریان بیشتری را از دست خواهید داد زیرا به آسانی صفحه سایتتان را هر چقدر خوب ترک خواهند کرد و همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که یک تجارت فقط یک شانس بابت تاثیرگذاری مفید و گرفتن مشتری‌های همیشگی به صورت آنلاین را دارد، که این شانس  گاهی زمانش به سه ثانیه مربوط میشود. به همین ترتیب قبل از اینکه شانس خود را برای ارسال پیغام به کاربر وبتان داشته باشید این را بدانید که این مورد باعث عملکرد دیرتر در اجرای سایت شما و ترک کاربر از سایتتان خواهد شد، چون صفحات سایتتان نیز به تنهایی با سرعت پایین بارگذاری شده اند. موارد گفته شده را دست کم نگیرید زیرا همین ترک کردن‌های آنلاین است که باعث میشود به راحتی مشتری دست به نقد خود را از دست بدهید و این مسئله به یک بار ختم نمیشود چون آن کاربر که صفحه را ترک کرده طبیعتا برای دفعات بعدی نیز به سایت شما نخواهد آمد، زیرا انگیزه بازگشت به سایت شما را دیگر نخواهند داشت و همین قضیه سبب میشود که تجاربی که از سایت شما به دست آورده اند درست یا نادرست در اختیار دیگر اطرافیانشان قرار داده و کاری کنند که آنها نیز به سایت شما وارد نشوند، بخصوص اگر دارای برندی باشید، از بین رفتن هر مشتری نام برند شما را زیر سوال خواهد برد و گفتن کلمات منفی توسط کاربران به ضرر برند شما خواهد بود، زیرا اغلب اولین چیزی که افراد به آن توجه میکنند سرعت بالا آمدن سایت شماست که آیا سریع قابل دسترس است یا خیر؟ وقتی اعتماد مخاطبین سایتتان کمتر شود، اعتبار برندتان بر اثر مرور زمان پایین می‌آید و این بسیار نکته مهمی‌است که باید به آن توجه کرد. حال پس از ازدست دادن مشتریانتان به این قضیه فکر کرده اید که آنها به کجا خواهند رفت؟ جواب این سوال این است مستقیم به سایت رقیبانتان میروند، سایت‌های رقیبان نباید جذابیتی داشته باشد که از بالاترین سیستم عامل‌ها در سایت‌هایشان استفاده کنند مگرنه شما با شکست بزرگی مواجه خواهید شد. زمانی که تجربه کاربری نامناسبی در اختیار دارید سایت‌های رقبا نیز نیازمند این است که از سایت شما بالا تر باشد، به همین صورت است که بر شما تسلط پیدا خواهند کرد، اوایل کار به میزان کمی‌با این مسئله برخورد خواهید داشت، اما وقتی که تجربه کاربی قوی و نتیجه بخش باشد، رقبا مشتریان زیادی را جذب خواهند کرد که اگر به نکات مهمی‌که توضیح داده شد توجه میکردید آن مشتریان را برای خودتان حفظ میکردید.یکی از قواعدی که در یک سایت تجارت اینترنتی باید به آن توجه داشت این است که هر دوسال یک مرتبه به سایتتان نگاه کرده و آن را به روز رسانی کنید. و اگر خودتان در این زمینه تخصص کافی را دارین این قاعده ضرورت پیدا خواهد کرد. به دلیل اینکه صنعت و حرفه رو به پیشرفت است 5 سال معنای یک عمر را در بحث طراحی سایت خواهد داشت. اگر زمان به روز رسانی سایت دچار تاخیر شود، رقبانتان در این زمینه میتوانند از شما جلو بزنند. اگر در طراحی سایت به مشکل برخورد کردید میتوانید از مدرسه آی تی کمک بگیرید، همچنین اگر نیازمند طراحی سایت در یک شرکت معتبر هستید باز هم با مدرسه آی تی تماس بگیرید. ما با بهترین کیفیت و کمترین قیمت بهترین‌ها را به شما عرضه خواهیم کرد .

 

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

6 دیدگاه

شما چه فکر می کنید؟