تبلیغات اینترنتی و رابطه آن با افزایش مشتری

تجارت الکترونیک

تبلیغات اینترنتی به کلیه تبلیغاتی که در محیط اینترنت انجام میشود گفته میشود، حال برای اثربخشی بیشتر تبلیغات اینترنتی و فروش بیشترتان، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنم تا با راهکارهای تخصصی آن آشنا شده و فروش خود را صد چندان کنید!!!

تبلیغات اینترنتی و رابطه آن با افزایش مشتری

خرده فروشان افرادی هستند که هر کلیک و هزینه آن و هزینه فروش برای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است، این افراد با توجه به فروشی که در محیط اینترنت دارند، تبلیغات اینترنتی را روی فروش اینترنتی تاثیر گذار میدانند و آن را مورد بررسی قرار میدهند، در این اواخر گروهی وضعیت تبلیغات به صورت آنلاین توسط خرده فروشان را تجزیه و تحلیل کردند، همچنین تاثیرات تبلیغات آنلاین بر روی فروش توسط مشتریان بررسی کرده اند. این گروه به RapidBlue  میگویند.

تصویر تبلیغات اینترنتی

تصویر تبلیغات اینترنتی

این گروه بر ارتباط متقابل این دو موضوع اعتقاد دارند، طی تحقیقات به عمل آورده به این نتیجه رسیدند که افرادی که محصولاتی را خریده اند، با استفاده از تبلیغات اینترنتی در آن مکان حضور پیدا کرده اند. شخصی به نام سمپو پارکنین مدیر عامل گروه RapidBlue میباشد که در باره این موضوع گفته است: میزان تاثیر گذاری که تبلیغات آنلاین دارد، بیش از تاثیرگذاری فروش آنلاین میباشد. فکر میکنید که تبلیغاتی که بصورت آنلاین روی اینترنت قرار میگیرد و به فروش اینترنتی کمک میکنند، نتیجه زیادی بدنبال خواهند داشت اما بر خلاف این فکر بر روی فروش محصولات که به صورت حضوری انجام میشود نیز تاثیر بسزای تبلیغات اینترنتی میباشد، یعنی افراد با استفاده از تبلیغات اینترنتی تصمیم به خرید به صورت حضوری از آن مکان میکنند و این بسیار خوب است. مدیر عامل گروه RapidBlue میگوید: به طور دقیق نمیتوان محاسبه کرد که خریداران حضوری کدام یک از طریق تاثیر گذاری تبلیغات آنلاین به خرید از فروشگاه مربوطه پرداختند، اما توانایی این را داشتیم که با استفاده از ردیابی موبایل‌ها در میان خرده فروشی‌ها متوجه شویم که اوضاع از چه قرار است. بنابراین تصمیم گرفتیم که یک کمپین تبلیغاتی در محیط اینترنت ایجاد کنیم در ارتباط یک خورده فروشی و یا بازاریابی اینترنتی که بررسی کنیم از آن روز چند نفر به فروشگاه آمدند، بعد از یک مدت تبلیغات آنلاین را متوقف کنیم و ببرسی کنیم که تعداد مشتریان چقدر شده اند؟ با این بررسی به این نتیجه خواهیم رسید که اختلاف این محاسبه چقدر بوده است. این بررسی نشان دهنده این است که نتایج بدست آمده بسیارچشمگیر بوده است و این تبلیغات که بصورت آنلاین در محیط اینترنت انجام میشود مکملی قوی و ملات فروش در فروشگاه‌ها به صورت حضوری مشتریان خواهد بود و اگر این تبلیغات به صورت همیشگی باشد، اطلاع رسانی که در محیط اینترنت صورت میگیرد در مورد برندها و محصولات فروشگاه یا شرکتی اثربخشی بیشتری خواهد داشت. پیشنهاد میشود که برای فروش بیشتر به صورت حضوری برای محصولات تبلیغات آنلاین را دست کم نگیرید و به فعالیت خود در محیط اینترنت بپردازید و برای این کار تلاش کنید با استفاده از خلق ایده‌های نو و روشهای جدید و تاثیر گذار فروشتان را صد چندان کنید. برخی از افراد بر این باورند که فروش فقط در فروشگاه‌ها انجام شدنی است و نیازی به تبلیغات نیست، اما این افکار کاملا قدیمی‌و اشتباه است زیرا فروشی نتیجه بخش خواهد بود که توام با تبلیغات اینترنتی همراه باشد که این دو به هم کمک کنند تا هم فروشگاه در میان عام بیشتر به چشم بخورد هم از این طریق فروش بیشتر خواهد شد.

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

12 دیدگاه

شما چه فکر می کنید؟