ابزار‌های مورد نیاز در بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی برای رسیدن به هدفش نیازمند ابزارهایی است که برای داشتن تجارتی موفق به آن نیاز دارد، آیا از بازاریابی بدون نتیجه خسته شده اید؟ با خواندن این مقاله اشکال کارتان را متوجه خواهید شد، کافی است کلیک کنید.

تجارت‌هایی که متناسب با بازاریابی آنلاین و راهکارهای آن‌ها شکل میگیرند، اغلب با این مشکل برخورد خواهند کرد که چه ابزارهایی در بازاریابی اینترنتی آنها میتواند باعث پیشرفت و کمک به آنها شود. بدلیل اینکه نحوه همسان سازی تبلیغات آنلاین در کمپین‌ها با تبلیغات آفلاین تجارتی خوب را شامل شده است، بهتر است در بازاریابی اینترنتی از ابزارهای اثر بخشی در این زمینه استفاده کنیم، توجه داشته باشید که این ابزارها به شما کمک میکند که امکانات زیادی را در اختیار داشته باشید.


موتورهای جستجو ابزارهای بهینه سازی

Ahref: این یکی از ابزارهای مناسب برای بازاریابی اینترنتی میباشد که به کمک این ابزار شما قادر به رد یابی بک لینک‌ها خواهید بود و از جهت دیگر به شما کمک میکند که بتوانید رقیبانتان را مورد بررسی قرار دهید.

Moz: با این ابزار میتوانید به آسانی در موتور‌های جستجو میزان رشد کلمات کلیدی خود را بالا ببرید و این باعث میشود که رتبه دهی شما نیز تغییر زیادی داشته باشد همچنین میتوانید در ارتباط با کلمات کلیدی به تحقیق بپردازید، لینکهای ساخته شده توسط شما و تجارتی که انجام میدهید شامل کیفیت‌های متفاوتی میباشد که این ابزار این کیفیت را در لینک‌های شما مورد سنجش قرار میدهد، همچنین به جز این موارد، موارد دیگری وجود دارد که در مقالات بعدی به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

SiteCheckup: وقتی به این سیستم وارد شدید میبایست نام سایتتان را در آن وارد کرده و آنالیز کاملی از نظر میزان وضیعیتی که سئوی سایت شما دارد تهیه کنید و با استفاده از پیشنهاداتی که به شما میدهد میتوانید جهت بهبود سئوی سایت خود تلاش لازم را انجام دهید.


ابزار‌هایی که در بازاریابی محتوا به آن نیاز دارید

اخبار رسمی: یکی از مهم ترین زمینه‌های فراهم کردن یک بازاریابی محتوای مناسب اخبار رسمی‌است که شما را در این زمینه همراهی میکند، شاید از خود بپرسید اخبار رسمی‌به چه درد شما میخورد؟ توجه داشته باشید که با کمک اخبار رسمی‌میتوانید مطالب و محتوای خودتان را در سایت‌هایی پخش کنید که معتبر باشند، با این کار میتوانید وجود برندتان را افزایش دهید.

Adsensor : Adsensor نام یک سایت است که به شما کمک میکند تا بتوانید محتوای خودتان را در تلگرام به اشتراک بگذارید، و محتوایتان را بین کاربرانی که به زمینه‌های مرتبط با کار شما علاقه دارند انتقال دهید. درواقع یک سیستم کاملا هدفنمند میباشد که مطالبتان به کاربرانی از تلگرام خواهد رسید که هدف آخر شما را دنبال میکند. همچنین به کمک این سیستم میتوانید تعداد Follower  های خودتان را داخل شبکه‌های اجتماعی افزایش دهید و این به نفع شماست.


ابزارهایی که در شبکه‌های اجتماعی به آن نیاز دارید

Buffer: وظیفه مدیریت حساب‌های کاربری را در داخل شبکه‌های اجتماعی خواهد داشت، رابط کاربری این ابزار دارای طراحی بسیار خوبی میباشد که به کاربر امکان میدهد خیلی سریعتر به هدف خویش دست پیدا کند همچنین برنامه ریزی برای تجارت به کمک Buffer بسیار آسان خواهد شد.

 

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

Hootsuite: با استفاده از این سیستم میتوانید آنالیز شبکه‌های اجتماعی و مدیریت آنها را به عهده بگیرید، به راحتی میتوانید کنار مدیریتی که در کلیه کانالهایی که ایجاد کرده اید، آنالیز هرکدام را انجام دهید، همچنین با استفاده از این سیستم قادر خواهید بود که محتوای بهتر و حرفه ای تری را برای حساب‌های کاربریتان در تجارتتان در داخل شبکه‌های اجتماعی ایجاد کنید.

Iconosquare: با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود که در مدیریت اینستاگرام خود را به عهده داشته باشید و به راحتی آن را آنالیز کرده و مورد بررسی قرار دهید که نتیجه این کار باعث میشود که میزان وضعیت فعالیتتان در این شکبه اجتماعی بهبود پیدا کند.

آیا شما برای بازایابی اینترنتی خود از ابزار‌های خاصی استفاده میکنید؟ آنها را به ما معرفی کنید.


بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل (بازاریابی ایمیلی)

 MailChimp: یک سیستم ارسال ایمیل میباشد که به تجارت شما کمک میکند تا بتوانید به آسانی با استفاده از هویتی که برندتان دارد، دیزاین و طراحی ایمیلتان را به دلخواه تغییر دهید و همین موضوع است که این سرویس را متمایز از دیگر سرویس‌های مشابه به آن کرده است. البته نکته ای در این میان وجود دارد که در حال حاضر ایرانی‌ها نمیتوانند از این سرویس استفاده کنند ولی در آینده امکان استفاده از این سرویس برایشان فراهم خواهد شد.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی

Mailerlite: یک سیستمی‌است که برای مدیریت ایمیل‌هایی که توسط شما ارسال خواهد شد در تجارت مورد استفاده میباشد، با استفاده از این سیستم میتوانید کلیه اطلاعات مورد نیازتان را که از کمپین‌های ایمیلی در اختیار مخاطبین قرار میگیرد را که از نظر سرویس‌های بازاریابی ایمیلی کم هستند را پشتیبانی کند و در کشور ایران دارای نمایندگی رسمی‌باشند.

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

7 دیدگاه

شما چه فکر می کنید؟