آنچه در مورد شبکههای اجتماعی نمیدانیم !!!
شبکههای اجتماعی درمیان افراد محبوبیت پیدا کرده بطوریکه حتی خیلی از تجارتها با استفاده از شبکههای افرادی که تجارتی انجام میدهند بخاطر تعدادی از سیستم عاملهایی گوناگونی که در دسترس عموم است، اشتراک گذاری محصولات خود را برای مشتریان کاری دشوار میدانند. بازاریابان اینترنتی علاوه بر اینکه باید روی اطلاعاتی که در معرض دید کاربران سایت قرار میگیرند، بررسی لازم را انجام دهند همچنین در مورد نوع اطلاعاتی که کاربران سایت نسبت به آن بیشتر جذب میشوند و روی آن کلیک میکنند نیز تمرکز میکنند. کمتر استراتژیهای وجود دارند که هنگامیکه تجارتها میخواهند داخل شبکههای اجتماعی انجام وظیفه کنند، میتوانند از آنها استفاده کنند. راه حلهایی هستند که توسط آنها قادر هستید استراتژی شبکه اجتماعی خود را به روز رسانی کرده و اصلاحاتی روی آن پیاده کنید. بنابراین میتوانید آگاه باشید که کاربرانتان را به سایتتان جذب کرده اید، با این کار طراحی سایتتان بیشتر در دید کاربران قرار میگیرد.

تصویر شبکههای اجتماعی
نبایدهای شبکههای اجتماعی
محتویات زیاد و خسته کننده نباشد
برخلاف دنیایی که در آن زندگی میکنیم، یعنی دنیایی که فقط توجه به بعضی از مسائل نهایتا 20 ثانیه بیش نمیباشد، یک پست با متنی طویل شاید توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. به شرطی این کار انجام میشود و مخاطبین پست شما را تا آخر میخوانند که برای آنها جذاب باشد، خوانایی بالایی داشته باشد، بنابراین موظفید که اطلاعات کافی از برند خود و طراحی سایتتان داشته باشید، که این آگاهی شناخت متقابلا به کاربران سایتتان نیز منتقل شود.
چگونه کاربران خود را بیشتر کنیم؟
یکی از مواردی که کاربران خود را میتوانید افزایش دهید، زمانی است که بخشی از مقاله ی خود را در لینک گذاری و یا پستهایتان با توجه به مطالب جذاب قراردهید، فقط به این نکته توجه داشته باشید که در این مطالب به صورت لینک نباید عنوان به تنهایی قرار بگیرد بلکه مهم است که بخشی از نوشته ی جالب پست خود را در این قسمت قرار دهید، باید بدانید که نوشته اولیه شما به اندازه ای موثر است که با خواندن آن کاربر بخواهد بقیه مطالب را خوانده و آن را کلیک کند که اطلاعات بیشتری از شما و برند شما نشان دهد. یکی از مواردی که در رسانههای اجتماعی از ارزش بالایی برخوردار است این است که متن شما که پستی طولانی میباشد، انقدر دارای محتوای جالبی باشد که بازدید کنندگان را به خود جذب کرده و کاری کند که بازدیدکنندگان نیز پست شما را به اشتراک بگذارند و این به نفع شماست. شخصی به نام میک آلتون پستی طولانی به عنوان “چگونه یک پروفایل عالی را در شبکه اجتماعی Linkedin بسازیم” را ایجاد کرد و آن را داخل گوگل پلاس گذاشت و در این پست 250 کلمه استفاده شده بود و با آمار دریافتی حدود 180 نفر این پست را لایک کرده و بودند و 160 نفر چون این پست را خوب و آموزنده میدانستند به اشتراک گذاشته بودند.

تصویر شبکههای اجتماعی
متن را خلاصه کنید
باید این را دانست که هر محتوایی مناسب برای کدام شبکه اجتماعی و سایت میباشد، باید سعی کنید که حد تصوراتان بیش از حد عادی باشد و شرایط را بسنجید. هر کدام از افراد که تجارتی را انجام میدهند، قصد به جذب مشتری خود با استفاده از طرحهای جالب و تصاویر زیبا دارند.
هر شبکه اجتماعی با یک استراتژی مختص خود
شرکتها به گونههای مختلفی در شبکههای اجتماعی پست قرار میدهند، برخی از شرکتها از سایرین بیشتر پست میگذارند، البته به مخاطبین و
نوع مشتریان شما بستگی دارد. تمامیرسانههای اجتماعی دموکرافیگ مختص خود هستند که کلیه تجارتهای موجود سعی در مطابقت با آن دارند.و اگر که فقط شما در یک شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید، ضرری به شما وارد نمیشود.( Facebook، Twitter و Google+) زمانی که راهی برای پیشرفت تجارت شرکتها و بازاریابی و طراحی سایت وجود نداشته باشد، که نتیجه مناسب و سودمندی را تضمین کند، باید این را بدانید که کاربرانتان بیشتر در کدام قسمتها حضور پیدا میکنند، به این دلیل است که کاربران داخل کلیه مکانها حضور دارند. دسترسی شما به کاربرانتان از هر طریق ممکن میباشد، کاربران ممکن است از طرق مختلفی باشند یا از طریق خبرنامهها توسط ایمیل یا نمایشگاه تجاری یا در رسانههای اجتماعی تفاوتی ندارد. توجه داشته باشید که متنی که در شبکههای اجتماعی قرار میدهید کاملا باید نشان دهنده ابزار شما باشد، و در دید کاربر ذهنیت سازی کنید. بعضی از پروفایلهای اجتماعی وجود دارند مانند : Taco Bell که پروفایل یک فروشگاه زنجیره ای مربوط به خوراکی و غذا است که بسیار طرفداران زیادی برای جذاب و همچنین طنز بودن آن پیدا کرده اند و به همین دلیل شهرت فراوانی پیدا کرده اند، پروفایل Taco Bell یک پروفایل مدرن میباشد، این پروفایل بسیار ماهرانه در جذب مشتری خود کوشیده است، همچنین در پروفایل توییتر خود به روش دیگری به جذب مخاطب پرداخته و در پروفایل فیسبوک نیز تمایل به اشتراک مدلهای معکوس آیتمها خود دارد. یکی دیگر از انواع جذب مشتری ایجاد روابط صمیمانه ما بین شرکت و مشتری آن شرکت میباشد حتی میتوانید از طریق شوخی مشتریان را به سمت خود بکشید، این دلیلی مناسب برای کشش مشتری به سمت شماست. با این شرکت و تجارت و طراحی سایت امکان میدهد که به طرز جدیدی کسب درآمد بیشتری را از طرف بازدیدکنندگان داشته باشد. درآمدی که هیچگاه حتی انتظارش را نداشته اند چون ممکن است در مکانی که دور از تصور است باشد.
Vine، Hyperlapse، Snapchat را دست کم نگیرید
Vine، Hyperlapse و Snapchat آخرین نوع رسانه استراتژی و تکنولوژی مانند ایجاد محتوا در خصوص کاربران هستند که ممکن از عده کثیری از افراد از آن بی خبر باشند. hyperlapse یکی از مواردی است که امروزه برای جذب مشتری منتشر شده و همچنین برخی از شرکتهای موفق از کلیپهای Vine برای به دست آوردن مشتری خود استفاده میکنند، بیشتر به دو دلیل است که شرکتها از کلیپهای vine استفاده میکنند.
- جذب مشتری بیشتر با ایجاد روابط شوخ طبعانه
- ماندگاری همیشگی مشتریان
و یکی از دلایل کلیپهای vine این است که زمانشان کم است، یعنی حدودا 6 یا 7 ثانیه میباشند، که برای مشتری جذاب باشد نه طولانی مدت و کسل کننده، اما زمان این کلیپ به خود شما بستگی دارد که شاید برای مشتریان سایت بخواهید زمان بیشتری اختصاص دهید.
داشتن انگیزه و مثبت اندیشی
اغلب افراد دیدگاه منفی نسبت به رسانههای اجتماعی مانند رادیو و تلویزیون دارند، زیرا اکثرا به صورت جدی بدون ایجاد رابطه ای میان بینندگان صورت میگیرد، محتوای رسانههای اجتماعی ممکن است آب و هوا و سیاست و … باشد، پس اینها در بازدیدکننده هیچ انرژی و انگیزه ای ایجاد نمیکند، اکثر افراد مایلند که اخبار جدید و مدرنی را بشنوند بهتر است که انواع شرکتهای تجاری و یا هر تجارتی با استفاده از رسانههای اجتماعی مسائلی را عنوان کنند که در بازدید کنندگان خود ایجاد انگیزه کند، همچنین شرکت و یا برند به صورت تاثیر گذار باشند، میتوانند با نشر اخبار مثبت و انگیزشی فضای روزانه را تغییر داده و فالورهای زیادی را جذب کنند.
تجارت و انواع آن
برای حل مشکلات میبایست فراتر از محدوده خود بیندیشیم و این دیدگاه باید در رسانههای اجتماعی نیز صورت بگیرد. ترکیب چند استراتژی با هم نتیجه بخش خواهد بود که کسب درآمد و یا شهرت پیدا کنید. ممکن است در کارشما ریسک باشد اما ممکن است این ریسک نتیجه ای اثر بخش داشته و شما را با نتایج خود حیرت انگیز کند، این نکته که در شبکههای اجتماعی بیشتر شهرت پیدا میکنید امروزه حقیقت دارد، و با داشتن برندی میتوانید خود را در شبکههای اجتماعی معرفی کنید و شهرت فراوانی را نصیب خودتان کنید. دقت در انجام هرگونه تبلیغات و معرفی خود در شبکههای اجتماعی بدون شک یکی از مهم ترین راههای تبلیغات میباشد و در نتیجه این طریق یعنی کسب شهرت و درآمد بیشتر و روزافزون را لمس کنید.
[…] کمک بسیاری به شما خواهند کرد، زیرا افراد زیادی در شبکههای اجتماعی هستند که میتوانید نگاه آنها را به شرکت و کالای خود جذب […]
[…] جذب مشتریان و نگهداری آنها این است که میتوانید در داخل شبکههای اجتماعی و رسانههای اجتماعی با آنها در ارتباط باشید، این کار […]
طبق مقاله ای که خوندم به این نتیجه رسیدم که شبکههای اجتماعی خیلی میتونه نقش مهمیتوی تجارت داشته باشه
من یه تجارت اینترنتی رو راه اندازی کردم و مقالات شما به نحوه تبلیغاتی که برای تجارتم استفاده کردم خیلی بهم کمک کرد ازتون کمال تشکر رو دارم
من یه تجارت اینترنتی رو راه اندازی کردم و مقالات شما به نحوه تبلیغاتی که برای تجارتم استفاده کردم خیلی بهم کمک کرد ازتون کمال تشکر رو دارم
این مقالتون و دوست نداشتم واضح توضیح ندادین
سوشال نتورکها خیلی خوبن و باعث تبلیغات به صورت رایگان برای فروش و تجارت میشن که شما هم توی این مقاله بهش اشاره کردید
جایی نیست که شبکه اجتماعی به کار نیاد
امروزه چون همه تو شبکههای اجتماعی میرن پس تبلیغات تو این شبکهها خیلی خوبه
شبکههای اجتماعی تبلیغات توشون خیلی جواب میدده
ممنون
شبکههای اجتماعی همشون خوبن اما تلگرام برای تبلیغات مناسب تره
شبکههای اجتماعی واقعا خوبن برای هر کاری
خدا پدر و مادر این شبکههای اجتماعی و بیامرزه که انقدر به درد بخور هستن
soshial network ha komak be tablighatemoon mikonan
مقاله ی ارزشمندی بود تو کارمون ازش استفاده کردیم
شبکههای اجتماعی علاوه بر اینکه خیلی به چشم میان حتی رایگان هم هستن و تبلیغات توشون رایگان میشه انجام داد
یکی از بهترین روشهای تبلیغات که تا الان امتحان کردم و جواب داده یکی سایته دیواره یکی شبکههای اجتماعی خیلی خوبه