زمان قبول نرخ پرش بالا

شرکت اینترنتی

نرخ پرش یکی از راههایی است که در رتبه دهی گوگل به سایتتان تاثیر بسزایی خواهد داشت، در این مقاله به معرفی نمونه هایی از نرخ پرش بالا که قابل قبول هستند میپردازیم. هدف ما جلب رضایت شماست پس با ما همراه باشید.

در هفته گذشته در مقاله نرخ پرش (Bounce Rate) به بررسی کامل نرخ پرش و کسب و کار‌های گوناگون پرداختیم، اما در این مقاله به بررسی اینکه چه وقتی نرخ پرش بالا مورد قبول قرار میگیرد میپردازیم، که با این وجود تجارت شما آسیب نمی‌بیند، همچنین در ادامه به معرفی کلیه مواردی که نمونه‌هایی هستند که توسط آنها که نرخ پرش بالا قابل قبول می‌باشند خواهیم پرداخت.

معرفی نمونه‌هایی از نرخ پرش بالا که قابل قبول هستند

هدف ما باید پایین آوردن نرخ پرش باشد، میبایست اولویت بندی لازم را برای پیاده سازی پایین آوردن نرخ پرش انجام دهیم. صفحه ای که در کمپین تبلیغاتی تان وجود دارد از مواردی که در بخش‌های بعدی این مقاله به آن اشاره میکنیم مهم تر میباشد بدلیل اینکه ورودی است که توسط مخاطبین جدید پیدا خواهید کرد.

نرخ پرش

نرخ پرش

صفحه تماس با ما: تاحالا به این فکر کرده اید که چرا به صفحه تماس با ما در یک سایت وارد میشوید؟ طبیعتا برای به دست آوردن اطلاعات ساده ای مانند آدرس، شماره تماس، ایمیل، فکس شرکت یا فروشگاه مربوطه که بسیار مهم هستند، وارد میشوید. بنابراین نتیجه میگیریم که این صفحات به علت اینکه کاربرد زیادی از میان دیگر صفحات سایت دارند دارای نرخ پرش (Bounce Rate) بالایی میباشند که این مسئله طبیعی است.

صفحات پرداخت: صفحاتی که در مورد خرید و پرداخت نهایی است اغلب صفحه فرود ما محسوب نمیشوند و اکثرا دارای ترافیک کمی‌هستند که در واقع ترافیک کمی‌به این صفحات از سایت شما وارد میشود. ولی اگر به هر علتی نرخ پرش بالایی داشته باشید نگران نباشید، به دلیل اینکه بیشتر کاربران شما بعد از انجام عملیات خرید و پرداخت طبیعتا از این صفحات خارج میشوند و این رویداد نیز بسیار طبیعی است.

مطالب وبسایت: اگر بخواهید یک کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کنید و در آن شروع به کار کنید باید کاری کنید که سایت شما با ترافیک زیادی همراه باشد و ترافیک بالایی را به وبسایت یا وبلاگتان وارد کنید. این نکته را بدانید که اگر نرخ پرش 80% هم باشد قابل قبول است، چون که بسیاری از کاربران برای خواندن مطالب خوب و جالب وارد سایت شما میشوند و هدفی جز این ندارند.

پس برای این کار شما میتوانید که با گذاشتن مطالبی خاص و منحصر به فرد، مطالبتان را کاملا برای کاربران خاصی قراردهید که کاربر با ورود به سایتتان وقتش را صرف محتوای سایتتان کند و از دیگر صفحات سایتتان نیز بازدید نماید.

بدین منظور باید سعی کنید که مطالب و محتوایی که به سایتتان وارد میکنید موضوعاتی را شامل شود که منحصر به خودتان باشد و از گذاشتن مطالب تکراری یا کپی کردن مطالب از دیگر سایت‌ها خودداری کنید، زیرا این کار باعث میشود که رتبه دهی گوگل نیز به سایت شما کاهش پیدا کند.

صفحات پشتیبانی کاربر: نکته ای که در این صفحه قابل ذکر است این است که باید به کیفیت محتوای سایت و فرم‌هایی که در این صفحه قرار میدهید توجه زیادی داشته باشید و این صفحات را به طور دقیق آنالیز کرده و مورد بررسی قرار دهید، اما این را بدانید که صفحات پشتیبانی که از کیفیت بسیار بالایی هم برخوردارند دارای نرخ پرش بالایی میباشند چون کاربران یا پیغام مورد نظرشان را به فرم‌هایی که شما برایشان در صفحه قرار دادید وارد میکنند یا ایمیلی که مد نظر دارند را در این صفحات پیدا خواهند کرد. کاربران به دلیل اینکه به پشتیبانی شرکت دست پیدا کنند فرم این صفحات را پر خواهند کرد که از بسته‌های پشتیبانی و پشتیبانی سایت شما برخوردار شوند.

برای آموزش نکاتی که باعث میشود سایت شما به سایتی حرفه ای مبدل شود از کلیه مقالات مدرسه آی تی دیدن فرمایید.

درباره معلم

آموزش تجارت الکترونیک

10 دیدگاه

شما چه فکر می کنید؟