روشهای گوناگونی برای معرفی یک کالا یا خدمات منحصر به فرد وجود دارند که یکی از این روشها تبلیغات میباشد. در دانشگاه مجازی این روشها میتوانند سایت را بصورت آنلاین و آفلاین گسترش دهند. بطور مثال میتوان گفت که اگر سایت ابزاری برای بازاریابی برای کمک به گسترش کسب و کار واقعی و حقیقی باشد، گمان میشود که مناسب ترین روش برای تبلیغات این نوع از کسب و کارها استفاده از تبلیغات میباشد که گاهی این روشها بصورت سنتی هستند، اما این صحیح به نظر نمیآید.
اغلب تجارت و کسب و کارها در دنیای واقعی و حقیقی برای گسترش سایتهای خودشان از روشهای آفلاین استفاده خواهند کرد، زیرا برداشت و دیدگاه آنان این است که مناسب ترین روش برای منتقل کردن پیام به بازدیدکنندگان تبدیل آگهیهای تبلیغاتی برای فروش نتیجه بخش و سودمند توسط یک راه اندازی و طراحی یک سایت خود امکان پذیر است.
حال در این مقاله میخواهیم به بررسی چند تا از دلایل بهتر بودن تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات آفلاین بپردازیم:
آگهی و تبلیغات فوری
هنگامیکه کاربران ما از سایتی بازدید میکنند، آنها قادرند که به سرعت به کالا و یا خدمات آن سایت دسترسی داشته باشند، که این روش دسترسی به محصولات با استفاده از تبلیغات در رسانهها و تلویزیون یا تبلیغات چاپی امکان پذیر نمیباشد.
شما به راحتی میتوانید یک بازدیدکننده از هر کلیک به دست آورید که بصورت آنی بتوانید تصمیم خودتان را برای خرید محصولات بگیرید. تجارت و کسب و کار شما اگر چه بر پایه تجارت الکترونیک باشد و یا بر پایه تجارت الکترونیک نباشد، شما میتوانید در دانشگاه مجازی این بازدیدکننده و کاربران را خیلی راحت تر از بقیه به خرید جذب کنید و آنها را با استفاده از تکنیکهای خاص تشویق کنید که از شما خرید کنند.
یادآوری
در دانشگاه مجازی به خاطر سپردن آدرس سایتها خیلی آسان تر است تا به خاطر سپردن شماره تلفنها. دلیلی که برای این امر وجود دارد این است که یادآوری کلمات خیلی راحت تر از یادآوری ارقام میباشد. به همین دلیل است که استفاده از تبلیغات بصورت آنلاین در دانشگاه مجازی خیلی نقش موثری در تشویق و جذب کاربران شما خواهد داشت، همچنین در تشخیص افراد تاثیر بسزایی میگذارد و همین طور بازاریابی شما خیلی بهتر و موثر تر در میان کاربران قرار خواهد گرفت.

دانشگاه مجازی
یکی از مهم ترین مسائلی که قابل توجه ترین شرایط سایتها و بازاریابی آنلاین میباشد این است که برخلاف تبلیغات در رسانهها، تلویزیون، بیلبورد و تبلیغات چاپی، اینها همگی یک واسط تعاملی به شمار میآیند.
با توجه به توضیحات بالا شما میتوانید با استفاده از تبلیغات آنلاین که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کرده بودیم، این شانس را به کاربران خود برای گرفتن تصمیم خرید بصورت آنی بدهید. همانطور که تبلیغات آنلاین با توجه به اینکه تجربه نشان داده بیشتر از هر گونه تبلیغات آفلاین میباشد و آن را در دانشگاه مجازی متمایز از بقیه قرار داده است.
کاربران بالقوه ای وجود دارند که داده و اطلاعاتی را میخواهند بدست آورند بصورتی که بتوانند به سایت شما دسترسی پیدا کنند، بنابراین این یکی از دلایلی است که باعث میشود که مشتریان شما نسبت به شما حس اطمینانشان جلب شود و بتوانند به راحتی از شما خرید کنند.
کاهش هزینه
در تبلیغات آفلاین مانند تبلیغات چاپی و تبلیغات در رسانه و تلویزیون هزینه بسیار بالایی برای تبلیغات وجود دارد، که شما نه تنها مجبور هستید که کلیه این هزینه را پرداخت کنید بلکه برای فضای تبلیغاتی که میخواهید از آن استفاده کنید باید مبلغی را پرداخت کنید، همچنین موظف هستید که کلیه هزینههای مربوط به تولید، طراحی و … تبلیغات را نیز پرداخت کنید، با استفاده از پرداختهای کلیکی که در دانشگاه مجازی وجود دارد میتوانید به راحتی با کمترین هزینه در این زمینه پرداختهای تبلیغات خود را انجام دهید.

دانشگاه مجازی
تبلیغات آنلاین٬ باعث معروفیت جهانی میشود
تبلیغات آنلاین باعث میشود که تبلیغات نسبت به مکان و زمان خاصی محدودیت نداشته باشد و برای کلیه کاربران در کل جهان قابل استفاده و در دسترس باشند، در صورتیکه تبلیغات آفلاین برای مثال تبلیغات بیلبوردی و یا تبلیغات در رسانهها تنها مختص به نمایش شهر یا کشوری خاص میباشد، نه برای کلیه افراد در اقصی نقاط جهان.
پس در نتیجه تبلیغات آنلاین باعث میشود که شما بتوانید معروفیت جهانی پیدا کنید. فقط به این نکته توجه کنید که ارائه محصولات و کالا و خدمات شما باید بصورت کامل، واضح، صحیح و با صداقت در معرض نمایش عموم افراد قرار بگیرد.
مدیریت تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات آفلاین
نکته مدیریت و نظارت اینکه چه فردی روی تبلیغات گذاشته شده توسط شما کلیک خواهد کرد به بیان دیگر تبلیغات کلیکی شما توسط چه افرادی دیده نظارت و مدیریت میشود، در ارتباط با تبلیغات آنلاین راحت تر میباشد. تبلیغاتی که بصورت آفلاین میباشند بصورت موثر قابل نظارت نمیباشند. برای مثال اگر یکی از کاربران و مشتریانتان تمایل داشته باشد که در ارتباط با یکی از تبلیغات آفلاین خاص که بصورت بیلبوردی زده شده است، با شما تماس حاصل نماید، تشخیص اینکه این مشتری در ارتباط با کدام بیلبورد با شما تماس گرفته است دشوار میباشد.
در دانشگاه مجازی تبلیغاتی که بصورت آنلاین انجام میشوند، ابزار تجزیه و تحلیل کلیه رویدادهایی که در محلی که شما در آن کسب درآمد میکنید را فراهم میکند.
گرایش بیشتر افراد به فضای آنلاین و دانشگاه مجازی
بی شک میتوان گفت که بیشتر افرادی که در جامعه امروزی زندگی میکنند، تمایل به اتصال به اینترنت دارند، خرید از فروشگاههای اینترنتی برای آنها بهتر خواهد بود و از طریق دانشگاه مجازی میتوانند خرید خود را راحت تر با توضیحات و ویژگیهای کامل در مورد آن محصول خریداری نمایند. یکی از مواردی که در دانشگاه مجازی قابل ذکر است این است که خرید محصولی از طریق شبکه جهانی اینترنت در دنیای امروز بیشتر از خرید از فروشگاههای سنتی مورد توجه میباشد.
زیرا در این صورت است که توانایی مقایسه ما بین محصولات و قیمتهای در فروشگاههای گوناگون خیلی سریع اتفاق میافتد. اگر میزان علاقه افراد بیشتر به آنلاین بودن است، بنابراین بهتر است تبلیغات را در محیط اینترنتی و در دانشگاههای مجازی انجام دهیم.
در دسترس بودن دائمی
تبلیغاتی که بصورت آنلاین و 24 ساعته بصورت روزانه، هفتگی و زمانی که شما میتوانید آن را معین کنید یکی از مهم ترین ویژگیهای تبلیغات آنلاین در دانشگاه مجازی میباشد، که همان طور که در مقالات قبلی نیز به آن اشاره کردیم که فروشگاه اینترنتی شما راه اندازی شده باشد و حتی زمانی که شما در خواب نیز به سر میبرید میتوانید کسب درآمد کرده و فروش خود را در شبکه جهانی اینترنت نه تنها در نزدیکی محل زندگی بلکه در سراسر کشور و جهان در معرض دید قرار داده و به فروش برسانید.
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان با تجربه
من اگر قبل از تولید محصولم مقاله شما رو میخوندم میتونستم کامل تصمیم بگیرم چه نوع تبلیغاتی به کارم میاد .
تجربه خیلی به آدم کمک میکنه که شما بصورت رایگان این تجربه رو در اختیار ما قرار دادید .
از شما کمال تشکر و سپاس را دارم .
داودنژاد
مقاله جالبی بود ….
your website is very good …
سلام من یه سایتی رو راه اندازی کردم اما میخواستم در مورد پشتیبانیش بدونم که پشتیبانی توسط شرکت طراحی سایت یک ساله هست؟
با سلام
به شرکتی که با آن قرارداد بستید مربوط میشود . معمولا پشتیبانی یک ساله میباشد .
با سلام و خسته نباشید
مرسی از سایتتون
مطالب کاملی داره
تو این مقاله به تبلیغات هم اشاره کردید ، اما تبلیغاتی که بصورت آفلاین هست خیلی پر هزینه تر میشه تا تبلیغات آنلاین و شما هم در این مقاله نوشتید
اما خیلی تفاوت قیمت هست بین تبلیغات آنلاین و افلاین
هزینههای تبلیغات آفلاین بخصوص توی رسانهها شاید جوابگو باشه اما هزینههای سرسام آوری داره که شاید تبلیغات آنلاین یک هزارم اون رو هم نداشته باشه
ممنونم از مطالب مفیدتون درخصوص تبلیغات. خسته نباشید.
[…] دانشگاه مجازی تبلیغات آنلاین تبلیغات آفلاین کاربرد […]
[…] دانشگاه مجازی تبلیغات آنلاین تبلیغات آفلاین کاربرد […]
مطلب خیلی خوبی بود
ممنون از شما
محتوای سایت خیلی خوبی دارید
به امید موفقیتهای بیشتر و روز افزون برای شما
عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و دست اندر کاران مدرسه آی تی
سایت خیلی خوبی دارید تشکر فراوان از شما
خیلی مطلب خوب و مفیدی بود
سپاسگزارم