آموزش تجارت الکترونیک
یکی از مهمترین مباحث در آموزش تجارت الکترونیک بحث مبادله کالا میباشد. سایت در حقیقت یک بازار الکترونیک است که خریداران را به عرضه کنندگان معرفی میکند، این سایتها علاوه بر دارا بودن خصوصیات سایتهای فروش، سایتهای واسطه و سایتهای مناقصه دارای تعدادی خصوصیات منحصر به فرد نیز میباشند که عبارتند از :
- سرویسهای همکاری
- سرویسهای مجتمعی
- روال کار خودکار وب برای آموزش تجارت الکترونیک
- راه حلهای تجاری یکپارچه
- همکاری مشترک بین اعضا از جمله خدمات انبار داری و حمل و نقل کالا
- سرویسهای یکپارچه
- شرکای تجاری و عرضه کنندگان خدمات
- کسب اطلاعات ، تحلیل و گزارش گیری اختصاصی انجام معاملات به صورت بلادرنگ پیگیری رفتارها و عاد خرید مشتریان در آموزش تجارت الکترونیک
- ترجمه زبان
- لینکهایی جامع به منابع مربوطهاین فهرست از خصوصیات و عملکردهای اصلی میتواند توسط طراحیان برنامه کاربردی به عنوان خط مشی کلی یا فهرست تطبیقی برای برنامه ریزی و ساخت برنامههای کاربردی تجارت الکترونیکی خاص مورد استفاده قرار گیرد.
- برای کسب اطلاع از فهرست بستههای نرم افزاری که قابلیتهای مختلق سایتهای b2b پشتیبانی میکنند مراجعه میکند.
اینها همگی مواردی هستند که در اموزش تجارت الکترونیک میتوان به آنها اشاره کرد.
پورتالها
منظور از پورتال یک رابط وب است که امکان دسترسی شخصی به اطلاعات، برنامههای کاربردی، روال تجاری و غیره و غیره را فراهم میکند. سازمانها با استفاده از تکنولوژی پورتال میتوانیم اطلاعات را درون یک محیط کاری برنامه کاربردی یا خدماتی به خصوص گردآوری و یکپارچه سازی کرده و یا از یک رابط کاربر واحد برای اطلاع از نیازها و علایق تک تک کاربران برای آموزش تجارت الکترونیک استفاده کنیم.
پورتالها از جمله مسائلی هستند که در آموزش تجارت الکترونیک باید در نظر گرفته شوند.
سلام شما کلاسهای تخصصی در زمینه تجارت انلاین هم برگزار میکنید؟
با سلام
دورههای آموزشی در قسمت “دورهها” در سایت اعلام خواهد شد .
منظور از پورتال یک رابط وب است یعنی چی ؟
با سلام
بله
پورتالهایی که الان تو این مقاله هم درموردشون صحبت کردید درواقع همون رابطهای وبسایتها هستن
؟
با سلام
بله